dag 23 nieuw zeeland zit erop! - Reisverslag uit Mbuambua Island, Fiji van Jacky&Corné - WaarBenJij.nu dag 23 nieuw zeeland zit erop! - Reisverslag uit Mbuambua Island, Fiji van Jacky&Corné - WaarBenJij.nu

dag 23 nieuw zeeland zit erop!

Blijf op de hoogte en volg Jacky&Corné

05 Maart 2016 | Fiji, Mbuambua Island

Ha! Ze zijn er mooi ingetrapt! De inlever mevrouw van het camper verhuurbedrijf , weer een onnozele Duitser, heeft de blauwe krassen niet gezien!!! Top! Ze bedankte ons zelfs voor het netjes schoonmaken en gaf het overgebleven wc papier aan de volgende! We wenste hem er veel plezier mee! :)
Na het emotionele afscheid, zijn we naar het vliegveld gegaan. Natuurlijk veeeeel te vroeg, dus rustig aan en een cappuccino drinken. Wat ons opviel de laatste dagen wat een nationaliteiten allemaal in Auckland wonen! Voornamelijk Chinezen, Japanners en Indiërs. Dus het eten moet vast goed zijn wat we willen eten op de luchthaven. Het werd Gebakken noodles en shusi als lunch! Kwart voor 3 gingen we boarden en werden in het Fijiaans welkom aan boord geheten door de stewardessen met een mooie bloem in t haar. Het duurde wat langer allemaal, want we zagen onze tassen nog op de kar liggen op de tijd dat we zouden opstijgen. Na wat vertraging gingen we eindelijk! Wat bleek de burgemeester van Fiji zat ook op onze vlucht, tenminste dat leek zo want hij had wel 10 schelpen kettingen om zijn nek en ook nog allemaal verschillende, wickeddd!
Tijdens de 3 uur durende vlucht naar Fiji zat er een man naast jacky geparkeerd die ongeveer 14 keer is opgestaan en 876905 verschillende bewegingen gemaakt! Doe eens kalllmmmmm!

Bulllaaaaaaa! We zijn op Fiji aangekomen.. We werden verwelkomd met je raad het niet, een schelpen ketting! Hoe leuk, zou de burgermeester dan steeds verwelkomd worden met al zijn kettingen?
We werden voorgesteld aan onze chauffeur in zijn mooie bloemen blouse, Reja. Hij zou ons brengen naar onze eerst overnachtingsplek. "Bula" blijkt dus het "Alohaaaa" van Hawaï te zijn.
We kregen de steutels van hutje 211, een grote houten hut gelukkig voorzien van airco, want wat is het warm hier!
Morgen gaan we met de boot naar ons resort matamanoa!