Dag 17 - Reisverslag uit Kairua, Nieuw Zeeland van Jacky&Corné - WaarBenJij.nu Dag 17 - Reisverslag uit Kairua, Nieuw Zeeland van Jacky&Corné - WaarBenJij.nu

Dag 17

Blijf op de hoogte en volg Jacky&Corné

28 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Kairua

Wat was het heet vannacht! Niet normaal, de heavy rain bleek niet te komen, we kregen alleen wat gespikkel.
Zo konden we gewoon wegrijden uit het weiland in de richting van Roturua. Dit is een vulkanische gebied met ontzettend veel geisers, hete baden en borrelende modderbaden. Je krijgt de neiging om hierin te springen en lekker te poedelen, maar dat is niet aan te raden volgens de bordjes want deze zijn 70 tot 100 graden. Dan maar niet...
In Waiotapo zijn we naar een park gegaan met allemaal hete bronnen. De eerste zwavellucht kwam je meteen tegemoet. Overal zaten gaten in de bodem waar stoom uitkwam en wat gaf dat een warmte daar zeg! Na anderhalf uur wandelen door het park zijn we maar verkoeling gaan opzoeken bij de kust. Voor het eerst kwamen we op een camping die vol zat, maar goed ook want we staan nu op een plaats, wiiiiicked! Wilt u zeezicht? Zonder elkaar aan te kijken, JAAAAA! En daar staan we dan 15 meter van de golven! Eerst een frisse duik en onze t shirt lichamen wat zon geven, want na al dat gewandel zijn we flink verkleurd.
De bbq is alweer flink op temperatuur en de speklapjes komen er net vanaf. Op naar de hamburgers!!!! Proost Nederland! Gemeen he ;)

• 28 Februari 2016 - 19:25

Marla:

Ik kreeg van je ma Corné deze link! Wat ontzettend leuk en wat een ervaring om 5 wk door nw Zeeland te trekken!
    Pfff wel een beetje jaloers.......maar ik gun het jullie hoor!
    Ik kan er niet over uit zo super gaaf!!!!
    Geniet ervan, maak veel foto's (weggooien kan altijd) maak notities zidat je dit thuis en in de toekomst weer terug kan zien. Zo waardevolle ervaring!!! Héél véél plezier samen! Hartelijke groet van buuf Marla