Dag 6 - Reisverslag uit Queenstown, Zuid-Afrika van Jacky&Corné - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Queenstown, Zuid-Afrika van Jacky&Corné - WaarBenJij.nu

Dag 6

Blijf op de hoogte en volg Jacky&Corné

17 Februari 2016 | Zuid-Afrika, Queenstown

Een volle dag zit erop!

Vandaag zijn we de Milfordtrack opgegaan. Een 121 kilometer lange slinger weg door bergen, watervallen en fjorden. Alsof we nog niet genoeg hadden gezien. Nee! Want het uitzicht bleef gaaf! Alleen 1 minpuntje voor vandaag... De regen! Het komt met bakken naar beneden. Daarom hebben we een wandeltocht van 3 uur geskipt en zijn we door gereden naar Queenstown. We dachten dat het mooier weer zou worden richting het noorden, maar helaas.
In Queenstown hebben we nog even snel een bezoekje gebracht aan het huur bedrijf van onze sloep. De batterij liep snel leeg als we in de natuur kampeerde, dus kregen we een gloednieuwe batterij erin. Was binnen een paar minuten opgelost, top!
Toen Queenstown ingereden, er waren meerdere toeristen hier want we hadden het laatste vrije camping plekje hier. Na het neerzetten zijn we het stadje ingelopen. Gezellig stadje met een hoop restaurantjes en barretjes.
Corne had enorme spareribs en Jacky ging voor een nieuw Zeelandse maaltijd, fish en chips!

Ohja, we dachten ook nog even wat spannends te reserveren voor morgen.. We gaan bungee jumpen! We hebben al betaald dus kunnen niet meer terug. Dus als de blog niet meer word aangevuld....

• 17 Februari 2016 - 14:10

Marina:

Ben benieuwd of we nog wat horen.