Dag 19 - Reisverslag uit Te Karaka Island, Nieuw Zeeland van Jacky&Corné - WaarBenJij.nu Dag 19 - Reisverslag uit Te Karaka Island, Nieuw Zeeland van Jacky&Corné - WaarBenJij.nu

Dag 19

Blijf op de hoogte en volg Jacky&Corné

01 Maart 2016 | Nieuw Zeeland, Te Karaka Island

Spetter, Spatter, spater, lekker in het water!
Ons motto van vandaag, het kan altijd slechter, namelijk regen, 0 graden en werken! Dan maar veel regen, korte broek aan en druk maken om een boek waarin Marokkanen elkaar omleggen of een depressief meisje in een psychiatrische inrichting.
Hot water beach stond op het programma vandaag en een wandeling daar in de buurt. Niemand te bekennen op deze toeristische trekpleister. Dan maar een lesje golfsurfen, alles was dicht! Mensen willen blijkbaar geen geld verdienen in de regen. Na een leuk kunstenaars winkeltje zijn we gaan lunchen in een klein cafeetje met een warme grote cappuccino.
Aangezien we in de middle of nowhere zitten zijn we naar een grotere camping gereden. Hier hebben we lekker een filmpje gekeken. Lekker warm en droog.
We wisten dit gelukkig van te voren, want de herfst staat hier voor de deur.
We wilde uit eten gaan, maar iedereen had dit blijkbaar bedacht. Dus het werd take away omdat er geen plaats meer was. Corné nam weer vertrouwd een hamburger en Jacky de Fish and Chips. De mazzel van take away en oppeuzelen in de camper dat onze echte Calvé mayonaise van pas kwam! In elke grotere supermarkt is een internationaal schap met stroopwafels, kano, koeken, saté saus en ga zo maar door!
Dus we komen niets te kort! Morgen maar weer wat bewegen met een 4 uur durende wandeling naar Cathedral Cove en we laten ons niet tegen houden als het weer regent!