dag 21 - Reisverslag uit Piha, Estland van Jacky&Corné - WaarBenJij.nu dag 21 - Reisverslag uit Piha, Estland van Jacky&Corné - WaarBenJij.nu

dag 21

Blijf op de hoogte en volg Jacky&Corné

03 Maart 2016 | Estland, Piha

Pfff.. We hadden besloten om net iets voorbij Auckland te rijden. Jacky was in lichte paniek toen we de borden van AirPort moesten volgen en schreeuwde rechttts! Waar we blijkbaar toch die andere baan moesten volgen dus we zijn aan het eind van onze reis dan toch nog eens verkeerd gereden, maar deze was wel heel gemeen, want de laatste dagen breken nu echt aan in nieuw zeeland. We zijn uiteindelijk op onze laatste dag in Piha beland. Een klein surfplaatsje aan de west kust net boven Auckland. We hebben een lange wandeling gemaakt langs de hoge golven waar surfers te keer gingen, waar verderop een grote berg stond die de naam lion rock had. Raad eens waar hij op leek?
Vanavond was even een emotioneel momentje in de camper. Ons laatste avond maal, want morgen trekken we Auckland in om lekker te gaan eten.
Na het eten zijn we weer het strand opgegaan om daar te beachtennissen tot de zon onderging. Dit keer geen foto camera meegenomen, het was ook niet vast te leggen met een apparaat zo mooi!
Morgen gaan we de bus poetsen, tas inpakken, gas fles vullen en aftanken. Daarna duiken we de stad in om rond te neuzen en om veel lekkers te eten en drinken!