Dag 20 - Reisverslag uit Tapu, China van Jacky&Corné - WaarBenJij.nu Dag 20 - Reisverslag uit Tapu, China van Jacky&Corné - WaarBenJij.nu

Dag 20

Blijf op de hoogte en volg Jacky&Corné

02 Maart 2016 | China, Tapu

We werden wakker van de regen druppels op het dak! Normaal is dat een lekker geluid, maar na 2 volle dagen regen niet meer!
Gelukkig werd het om 10 uur droog en zijn we naar cathadrale cove gegaan! Gelukkig was er nog een klein parkeerplekje over boven aan zodat we minder hoefde te lopen. Corné prikte hem er als inmiddels ervaren chauffeur zo in en zijn we gaan lopen. Het trok helemaal open toen we er waren! Een prachtig gat in het gesteente wat uitkeek over de zee. Hoe kan het zo gemaakt zijn door de natuur?
De lunch hebben wij genuttigd aan een wit strandje met mooie golven. Het werd een omelet gemaakt in een boterhamzakje met paprika en ui in een pannetje met kokend water, geleerd van Pauls puber kookshow!
Tijd om weer in actie te komen, verder op de Pacific Ocean high way. We wilde naar een grote kauri boom rijden, welke te bezichtigen was na 187 treden, maar we kwamen een leuk strandje tegen waar je mocht overnachten dus de keus was snel gemaakt. Rem erop, stoelen naar buiten en snel in de zon zitten!!! Rond kwart over acht werden we ook nog eens getrakteerd op een mooie zonsondergang..