Dag 18 - Reisverslag uit Tokakahakaha Island, Nieuw Zeeland van Jacky&Corné - WaarBenJij.nu Dag 18 - Reisverslag uit Tokakahakaha Island, Nieuw Zeeland van Jacky&Corné - WaarBenJij.nu

Dag 18

Blijf op de hoogte en volg Jacky&Corné

29 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Tokakahakaha Island

Kan de tijd even stil gezet geworden? Het gaat veel te snel!

Waarschijnlijk waren onze grapjes van gister niet leuk en worden we bestraft, want het heeft bijna heel de dag geregend! Gatsie!
Behalve met het hardlopen vanmorgen, want toen was het droog en benauwd, het had best mogen regenen toen, maar het begon nadat we de camper hadden opgeruimden en de zonnige kust route wilde gaan verkennen, maar dat zonnige mocht weg gelaten worden.
Eerst maar even koffie drinken met iets lekkers, want het is tenslotte vakantie! Corné schotelde een heerlijke beschimmelde cheesecake voor. Halverwege kwamen we erachter en kregen we iets anders...
Vervolgens zijn we een winkelstraat ingedoken en zijn met al onze 65 plus lotgenoten die net van een cruiseschip afkwamen en het kaartje nog om hun nek hadden gaan rond struinen. We kwamen er al snel achter dat de winkels gericht waren op deze doelgroep.
Dus we waren snel klaar hier... Oja, Corné heeft een witte handtekening op een blauwe lantaarn achter gelaten, of de lantaarnpaal op onze bus?
Gelukkig stond er al een kruisje op het formulier van afhalen op dezelfde plek, dat word dus even weg schrobben! :)

We zijn vanmiddag toen het een klein beetje regende naar een verlaten strandje toegelopen. Wat een mooi stukje, maar wat jammer dat het een beetje regende!
We lieten ons hoofd niet hangen na alle negatieve dingen en zijn met Hollandse hits naar Onemana gereden en hebben we heerlijke nasi gegeten aan het strand in onze droge camper! We trekken nog maar een wijntje open en hopen op mooi zonnig weer morgen!!!