Dag 13 - Reisverslag uit Waitomo Caves, Nieuw Zeeland van Jacky&Corné - WaarBenJij.nu Dag 13 - Reisverslag uit Waitomo Caves, Nieuw Zeeland van Jacky&Corné - WaarBenJij.nu

Dag 13

Blijf op de hoogte en volg Jacky&Corné

25 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Waitomo Caves

Rustig dagje vandaag! We hebben een beetje uitgeslapen, dat mocht ook wel weer een keer.
Vanmorgen maximaal genoten van de camping nog want 10 uur was check out en 10:10 uur reden we de camping af. Eerst even naar Nelson, wat een grote stad! Dat waren we niet meer gewend.. We hebben even op een terrasje gezeten en in het zonnetje zitten eten.
Vervolgens zijn we richting Picton gereden met een stop bij een brug, waar je heerlijk kon zwemmen. Er waren een paar gekken die van de brug afsprongen. Hun zaten overigens niet vast aan een elastiekje!
Na een frisse duik weer verder! We zijn Picton iets voorbij gereden om daar op een rustige plek te overnachten. We stonden weer heerlijk aan het water! Dit keer deed de bbq niet helemaal wat we wilde. Hij ging snel uit door de wind. Dan maar zak chips open en Corné laten voelen wat verliezen is met skipbo.. :)

Al met al een rustige dag... Morgen de interislander op om het Zuidereiland te verlaten! Wat heeft opa een geweldige plek gehad! Snap niet dat hij er weg ging!