Dag 3 - Reisverslag uit Balclutha, Nieuw Zeeland van Jacky&Corné - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Balclutha, Nieuw Zeeland van Jacky&Corné - WaarBenJij.nu

Dag 3

Blijf op de hoogte en volg Jacky&Corné

14 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Balclutha

Wat werden we heerlijk wakker aan het meer. Na een heerlijk omeletje zijn we vertrokken uit Cromwell. Eerst even een stop bij de supermarkt gemaakt om wat avond eten in te slaan en we hadden even WiFi. Daarna zijn we snel richting het zuiden gereden. Vandaag deden we rustig aan en zijn we onderweg gestopt voor een lekker bakje koffie met zelf gemaakte muffins. We zijn tenslotte op vakantie! Na een lange berg route zijn we voor de lunch gestopt in een parkje met onwijs grote bomen. Daarna door naar nugget point. Toen we er bijna waren moesten we omdraaien omdat de weg te slecht was. Helaas, we hebben ook z'n groot gevaarte bij. Besloten om een camping bij de zee op te zoeken en zijn uiteindelijk gestrand in purakaunui bay. Wat een strand. Net of we even meededen met expeditie robinson! Er waren niet veel mensen en hebben heerlijk in het zonnetje zitten relaxen en genoten van het uitzicht. Morgen gaan we langs de hele zuidkust touren.